- Posty: 1602
- Otrzymane podziękowania: 3
Fajny pomysł ale opłaty miesięczne są dość kłopotliwe do wpisania w fundusz. Trzeba by wpisać łączny wydatek jako pozycję, a to z powodu rocznego rozliczania budżetu gminy rodzi kolejną komplikację, bo 18 miesięczna umowa zahacza o dwa lata budżetowe. Myślę, że ten rodzaj świadczenia (niewysokiego w końcu) Gmina powinna przejąć na zasadzie takiej jak opłata za prąd i wodę, a my zobowiążemy się do zorganizowania sprzętu i stanowisk komputerowych - to jest znacznie większy wydatek, który zdejmiemy w zamian z budżetu gminnego.Gdyby w budżet funduszu wpisać miesięczną opłatę..
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...